ikitosbikannesi Beraninannesii ayyy Bende yalnızdım eşim vardiya da çok kötü sallandık çocuk sıçradı herkes dışarı çıkmış
Beraninannesii ikitosbikannesi Bizde herkes çıkmış ben çocukla cesaret edemedim babam aradı gelip alicam yanlız olmaz diye rabbim birdaha yasatmasin
Hannur Loveis16 gerçekten baya sürdü bebek kucağımda napcağımı şaşırdım eşimde inanmayınca acaba tansiyon vs mi diye düşündüm de postlardan sonra gerçek olduğunu anladım🥺
ikitosbikannesi Beraninannesii Amin inşallah bende cesaret edemedim hava zehir gibi çocuğu indiremem dışarı zatürre olur ayna avize nasıl sallandı çok kötüydü
Ozge_5555 Olric11 bursadan hissettik salantiya uyandim iki kere sallandu nasil korktum uyanip cocugumu aliyordum ALLAH beterinden korusun korku hala dewam ediyor bnde
Loveis16 Hannur ben de rüya sandım yavrum beşiğindeydi hemen alıp emzirdim bana bir şey olursa aç kalmasın diye uyku sersemi 😂 eşim uyuyor hala 🤷🏼♀️ Rabbim beterinden korusun inşallah
Beraninannesii ikitosbikannesi Ay abim aradı yine yanlızım diye dedi 6 büyüklüğünde oldu gelip alayım tekrar olursa korkarsın dedi
Muzreis Kocaeli Gebzedeyim kızım oksurdu kalktik beş dakika sonra yatak acaip sallandı iki kez ilki haafif ikinci daha şiddetli ve bı beş altı saniye sürdü o ara eşim suya kalktı çığlık attım koştu geldi çok korktum raabim kotusunden korusun 😥
Deletedmom_33 Olric11 bir sallandım kalktm baktım başka yok. Sonuna uyandım herhalde. Karanlıkta olunca lamba vs de görmüyorum. Ara ara yorgunluktan sallandigimi hissettiğimden ciddiye almadım. Görümcem yazmasa sabah kalktığımda ogrenirdim
Merveoykualp Gryffindor ayni sekil bende yalnizim suan uyku falan kalmadi rabbim korusun bir dsha tekrarlamaz insallah baya salladı
ikitosbikannesi Beraninannesii benim oğlum hala uyumuyor çok korktu evet tekrar bekleniyormuş eşimde beni aradı korkma gelicem ben diye
ikibebedublekahve Emir0_ Düzce de 6.0 şiddetindeymiş istanbul,ankara,bolu,eskişehir,izmit en çok hissedenler. Yatağın sallanması, dolap sesine uyandım baktım kuşum da kafesinde ordan oraya çarpıyor korkmuş Allahım tekrarını yaşatmasın
NursaOz Olric11 rabbim hepimizi korusun kuzum hasta yatakta uyanık yatıyorduk çok korkunçtu Ankara Yenikent’ten çok sallandık
Olric11 NursaOz Allahım yaşatmasın bir daha duvarımda resimliğimiz vardı gitti geldi duvara çarpa çarpa