Noname21 Olric11 sallantiya uyandım tuzla dan. Bayagi sallandı ya 5 saniye valla hala titriyorum. Eşimde evde yok şehir dışında Ankara da sallanmis zaten
DemetF Olric11 kagithanedeyim bende hissettim cok korktum baya yerde hissedilmis eskisehir kocaeli ankara merkez ustu neresi acaba allahim buyugunden korusun
Merveoykualp Gryffindor ayni sekil bende yalnizim suan uyku falan kalmadi rabbim korusun bir dsha tekrarlamaz insallah baya salladı
Beraninannesii Olric11 Kocaeli Kartepedeyim com kotuysu rabbim beterinden korusun bildirim geldi ona uyandım evde bebeğimle yanlizim
ikitosbikannesi Beraninannesii ayyy Bende yalnızdım eşim vardiya da çok kötü sallandık çocuk sıçradı herkes dışarı çıkmış
Noname21 Gryffindor çıksan ne olacak nerde duracaksın mecbur yine kalacak yer lazım. Suan en iyisi evde kalmak.
Hannur Olric11 en az 10 saniye sallandım cidden Sultanbeyli de oturuyorum ve eşim dahi kalkmadı kim bilir uykuda yakalansak rn büyük depreme halim ne olur