2811uraz ben de aynı durumdayım çok güzel uyurdu en gazlı dönemde bile şu an 15 dkda bir uyanıyor tüm gece böyle. Hayattan soğudum insanlıktan çıktım artık. Böyle yaşanmaz. Bağırsak enfeksiyonu geçirdi sonra hayatım altüst oldu neyi var anlamıyorum delircem. Makatta çatlak olduğunu düşünüyorum doktor yok dedi enfeksiyon geçirdiğinde çok ıkınmalı kaka yapıyordu. Gittiğimizde poposu mahvolmuş demişti krem verdi ama görüntüsü aynı iyileşmedi son gittiğimde çok hızlı muayene yaptı yok bişey popoda dedi pişik de yok dedi halbuki kıpkırmızı poposu sivilce bile çıkmaya başladı anlamadım gitti