Kızlar hüngür hüngür ağlarken yazıyorum size ! Artık bittim ne yaparsam yapayım uyumuyor yarım saatte bir uyanıyor her gün mü böyle olur hep uykusuz gerginim hayattan hiç zevk almıyorum. Daha ne kadar iyi bakabilirim bilmiyorum ! Her yolu deniyorum uyku eğitmenlerinin anlatttığı şekilde saat aralıklarına fln da dikkat ediyorum ama uyumuyor ! Bana uyku eğitimi almış zafere ulaşmış kişiler yazabilir mi? Baldan anneden eğitim alan var mı? Kenarda 2 çeyreğim kalmıştı sıkı sıkı tutuyordum onları bozayım da eğitim alayım artık ne yapayım bişey diyin