Asmin567 bizde 33 ayligiz işte halen basıyor sürekli uyarıda bulunuyorum ozman düzeltiyor normal basıyor aliskanlik haline gtirdi bı bakıyorum yavaş hareketler ederken normal basıyor ama böyle hareketli olduğunda kostugunuzda feln parmak ucunu Cok kullanıyor bazen aksiyo gibi yapiykr çok hareketli kızım ama durmaz ywrinde hiç ben biraz fazla harektli olduğuna yoruyorum ama tabi yine 3 yaşına kadar beklicem devm ederse yine de bı doktora götüreceğim hiç basma normal çok daha fazla endiselenecegim ama basıyor çok şükür.sizde takip edin yinede