Secda doktora sormuştum 18 aya kadar normal demişti beyin geliştikçe düz basar demişti. 32 haftalık nasıl 2,5 yaşında onu anlamadım erken mi doğdu. Biliyorsunuz erken doğduysa ona göre yaşıtlarından bir tık geri gelişir. Yani 2,5 yaşındadır ama gelişimi 2 yaşa göredir falan. Bence doktora danışın ama zamanla düzelir gibime geliyor.