Dilruba_1 mustafahacer ne yazık ki aynı🥺bebeğim hala aç uyumuyor sürekli memede sütüm hiç dolmuyor Bence de mamayla takviye yapın yazık aç aç neden bekletiyorsunuz
nmt41 Dilruba_1 ben 40 çıktıktan sonra 2 hafta geçti oldum 3 ay düzenli oldum sonra bu ay 2 kere oldum ama emzirebiliyorum çok şükür bu durumda değişik bir durum 🫤
Dilruba_1 Agriz yani adet olmayan ve emziren de çok kişi var bilmiyorum sanki adet olunca azalıyor bir de sütün tadı da değişiyormuş
Agriz atlasannesiii canım adet kanaması içimizde kalıyor her ay o pis kanı atmak nerde 7.8 ay sonra atmak nerde o anlamda sıkıntı emzirmeye engel değil
Agriz Dilruba_1 evet benimde adet olunca azalıyor tadına değişiyor adet olmayan emzirenler bunu yaşamıyor