Benim de 4 aya doğru öyle oldu, sonra sık sık emzirdim ve beslenmeme dikkat ettim, çoğaldı . Ama şimdi yine oluyor.
Salamura şeyler, turşu, ekşi, tuzlu, maydanoz yeme. Çay ve kahve de azaltıyor pek tüketme.
Acı da sütü acılaştırıyormuş bebek huzursuz olurmuş yemezsen iyi olur.
Bol su iç, güzel dinlen.
Erkek bebek için anneye anason çayı, kız bebeği olan anneye ise rezene çayı tavsiye ediyorlar. Humana markasının süt arttırıcısı da güzel.
Bulgur süt yapıyor ama gaz da yapıyor, kimyonu suya koyup içersen gazını alır senin de bebeğinin de.
Hurma, taze üzüm, incir, dereotu, yulaf benim aklıma gelenler şu an bunlar.