Kızımda aynı şekildeydi ve maalesef uyuz hastalığı olduğunu öğrendik tedavimiz bitmek üzere baya azaldı çok şükür ama acilen cildiyeye gitmeniz gerekir bu aralar cok salgın oldugundan randevular dolu olsa bile bebek diye ısrar edin ben anca o şekilde randevu bulabildim