Sdr123456 cinarinannesi2707 3.5 aylıkken yaptırdım her gün iyi ki diyorum şimdiden gelmiş geçmiş olsun inşallah :)
Umutluym cinarinannesi2707 5 aylıkken yaptrdm cok pisman oldum keske daha erken yaptrsaydm 40 çıktığı hbi mesela.arkadasm 1 aylıkken yaptırdı hic aglamdi bebegi.benm bebgm ilk yarm saat dehset agladi sma sonrasi kolaydı baska hic aglamdi 2 gune gecti
cinarinannesi2707 Ezgiyln Merhaba evet dün öğlen yaptırdık soğuk sprey sıkılırken çok ağladı işlem esnasında oyaladık ağlamadı. İlk gün çok ağladı 2. Bezi değiştirdikten sonra ağlamamaya başladı. Ara sıra huzursuzluk var sadece sizin nasıl geçti.
Ezgiyln cinarinannesi2707 bizde dün birkaç çişte ağladık ama sonrasında toparladık bugün daha iyiyiz şükür inşallah sağlıkla atlatmışızdır
cinarinannesi2707 Ezgiyln inşallah yara gibi görüntüsü iyileşse daha iyi olacak kıyamıyorum her bez değiştirdiğimde içim gidiyor 😢 sizinde alt kısmında iltihap gibi bir görüntü varmı daha önce görmediğim için doktora resim attım normal dedi
Ezgiyln cinarinannesi2707 evet zaten doktor bana en başında iltihap akıntı morluk şişlikten korkma 15 güne kadar anca geçecek demişti
Simgealp39 cinarinannesi2707 39 günlüktü yaptırdığımda iyi ki iyi ki yaptırmışım 1 gün bile huzursuz olmadı
Demura cinarinannesi2707 biz doğduğunun ertesi günü yaptırdık hem onun için hem bizim için aşırı rahat oldu umarım siz de kolay atlatırsınız