Tam 3 aylıkken yaptık şuan 3 ay 3 günlük 😁 yani 3 gün oldu . Sadece olduktan sonra 5- 6 saat çişini yaparken ağladı akşama normale döndü iyiki yaptirmisim diyorum ilk başta her anne gibi çok korktum ama sonrasında iyiki yaptırmisim diyorum. Hatta sünnet olurken uyuyordu .