[silindi] benim bebeğim 9 gün hastanede yattı of önem ıslak mendil kullanmışlardı. Çıkınca bende bişe olmuyo madem kullanayım dedim halbuki temizleme pamuğu almıştım. Sonra bi pişik oldu acayip. Hiç bi krem işe yaramadı bepantol sebamed hametan. Altına her yaptığında yıkadım musluğun altında sudokrem önerdiler aldım zeytinyağı da arada sürdüm geçti şükür. Şimdi asla ıslak mendil kullanmıyorum onların yapısı yapıyo bence pişik