[silindi] doktorlar da bı tuhaf,alerji çıkarsa benim gibi dava açarsın,ben 8 ayına kadar bu çocuk alerjik dedim birşeyi yok dedi, kendim test yaptırdım alerji uzmanina götürdüm, süt ve yumurta alerjisi çıktı.Dava açtım, WhatsApp mesajları da elimde,ugrasicam onunla bakalım..