Eylulozturk Benimki 2.5 aylık ve ben de gerçekten tek başıma büyütmekten zorlanıyorum. Eşim akşam geç geliyor ve başka destekçim yok ailem uzakta. Seni anlıyorum. Ben 40 yaşında anne olmaya karar verdim ama bebek büyütmenin bu kadar zor olduğunu düşünmüyordum. Etraftan hep bebeklerin güzel anlarına tanık olurdum. İlk haftalar uykusuzluktan mahvoldum. Makarna çorba ne kolay varsa onu yaptım. Bol su içtim kilo verdim. Sana tavsiyem, televizyonu ve telefonu kesinlikle unut ve ona da unuttur. O zaten 1 hafta izlemese unutur. Kanguru kullan ve ana kucağı al yoksa. Ana kucağı ile tuvalete taşı. Sen sakin ol ki ona stresin geçmesin. Ben ilk haftalar bitkin ve stresliydim. Bebeğimi kötü etkiliyordu. Sonradan ev işlerini büyük ölçüde boşverdim ve stresimi azaltacağım dedim. Hergün kanguru ile dışarıya çıktık. Bulunduğum yerde hava çok soğuk ama hergün çıkarıyorum. Kanguru ile zaten üşümüyorlar çünkü vücut teması var. Yüzüne koruyucu doğal yağ sürüyorum. Hergün mutlaka çık ve temiz hava alsın. En güzel doğal televizyon dışarıda sakin bir yerde yürümek ve etrafı izlemek. Ağaçların yapraklarının kıpırdamasını izlemek ve hışırtısını duymak. Mutlaka rahat ol ve bebeğini rahat yetiştr. Sen ağlamasından korktukça daha çok ağlar.