Eylulozturk bebeğin uyanıkken televizyonu açma kuzum, bir hafta 10 güne kadar TV’yi unutur, ben de o aylarda çok zorlanıyordum, kızımın neredeyse doğduğundan beri hiç gündüz uykusu yok desem yeridir,ama ben ne yapıyordum abebeğimi pusete koyuyordum, evin içinde mutfakta işim varsa mutfağa, başka bir odada işin varsa oraya, hatta duş alacaksam banyoya götürüyordum duşakabinini açıyordum oradan beni izliyordum, tuvalete gideceğim zaman puset ile kapının önüne koyuyordum. Bebek arabamın da yıkamıştım, temizlik yaparken kendim ile oda oda gezdiriyordum. Evi supurecegimde kanguruya koyuyordum oyle süpürüyordum. Zor oluyordu ama insan bir şekil de hallediyor. Biraz büyüdüğün de mama sandalyesine oturduyordum, daha sonra büyüyor emeklemeyi öğreniyor şimdi nereye gidersem peşimden pıtı pıtı geliyor