sii_08 bilmemek ayıp değil ki insanın başına hergun gelen birşey değil sonuçta bunlar sizde onların dedıklerıne hiç canınızı sıkmayın. İnşallah yoktur rabbim isteyenlere versin çünkü benim suan çok erken sezeryan doğum yaptım daha dikişlerim iyileşmedi bile :(