Merhaba . Bende aynı durumdayım ama bana çok kötü yazılar yazdılar cahil dediler bana bu yuzden . Olabilir normal şeylerdir bunlar . Benimda 6 aylık bebegim var bende şüpheleniyorum sizin gibi bendede aynı durum oldu . O yuzden üzülmeyin hayırlısıyla inşallah varsa büyütürsünüz korkmayın 🌸