DerinTuana Katılıyorum 🌸 İnsanlar saygı nedir unutmuş. Giyim, din, dil, ırk tartışmaya bence açık olmamalı. Herkesin inancı kendine sonuçta. Ben forumda dinsiz de oldum saçma sebeplerden, hayatımı çok farklı yaşıyorum da oldum neden çünkü onlara göre doğru değil. Dinimi bilmezler, yaşantımı bilmezler. Veya bir soru sormuştum, arkadaşım bariz tacize uğramıştı, çoğunluk beni çok güzel bilgilendirdi hukuksal açıdan. Ahlak ile alakalı bir kaç kişi kendilerini iyi bilirler ve forumda da bu kişiler aynıdır zaten, ahlaki yönden yanlış olduğunu ve hakettiğini söylediler. Ahlaki yönünü veya din ile alakalı sormadım. Sormuş olsam ki gerçekten özelden yazdığım oldu, @[silindi] sorarım. Hani buradan yorumlarımı gördükleri kadarı ile hayatına şu şekilde bakıyorum diyorlar ki gariptir, hayatım burada değil. Kimse benim din ve ahlaki değerlerimi, yaptığım yardımları bilemez. O kadar ahkam kesip, yorum yapıp, çok çirkin bir şekilde yargıladıktan sonra Müslüman Müslüman’a doğruyu söylemelidir diyorlar ben buna inanmıyorum. Çok çirkin bir şekilde sen şöyle sen böyle dinsizsin oluyor. Nerede Islam dininin saygılı ve tatlı sözü? Ben Türkiye’de de yaşadım, farklı ülkeler de gezdim, birbirlerinin değerlerine dil uzatan görmedim umurlarında değil çünkü. Umurlarında olan şey kendilerini her açıdan geliştirmek. Dinine körü körüne mi bağlısın, ne kadar güzel o Allah ile senin arandadır. Herkes sınırlarını bilmeli, bilse tartışma çıkmayacak eminim.