DerinTuana
Herşeyi konuşabilecek seviyede olmamız gerektiğini düşünüyorum lakin kırmadan , ahlaki adap ile .
Şuna katılmıyorum ; O yasaklansın bu yasaklansın değil …Herşeyi konuşalım ilimi ,inancı ,siyaseti ,sosyolojiyi ,psikolojiyi ,ideolojileri ,yönetimi … Bizler bunları konuşmayacaksak neyi konuşacağız ,insanlar birbiriyle fikir alışverişinde olmalı yanlısı doğruyu konuşarak ayırt edebilmeli …
Bizler sadece bunları mi konuşalım ;
Akşama ne yemek yapsam
Kayınvalide görümce
Yatak odamın mahrem fantezisi
Kocam böyle
Arkadaşım şöyle
Yok ruyalarim yok kahve postlarim … Konuşursun ama hepte konusmazsin 😶
✨Kaliteli sohbet edebilmek ,ahlaki etik ve insani davranislar çerçevesinde ve en önemlisi hakkı konuşmak ve savunmak temennisiyle …🌺🌺