Elisa_dmr amin inşallah 🙏🏽🌸
tarcinnn Adaptörlü bendeki. Kuzenim verdi bana da
jelybon hepsi öyle herhalde ya aventinkiler şarjlı sandım onlar da adaptörlüymüş