deletedmom763 Nurtube Bnm ki 4 aylık hala devam ediyor . Doktorumuz mustela şampuan ve krem önerdi gerçekten de 2 günde geçti
Devushka Nurtube canm hava sıcakken hergün havalar soğuyunca 2 günde bir yıka her duş sonrası nemlendiri sür heryerine
Ballilokmaayse Nurtube evet cnm normal biz de de olmuştu ben mustela İn nemlendiricisiyle nemlendirmiltim cildini yıkandıkça geçmişti
Sarekus canyarim banyodan öncemi sonramı yapıyorsunuz geöen tarakla baya kavlattım ama hala var sürekli yapıyorum
canyarim @Sarekus banyodan önce yapıyorum tarıyorum baya sonrada yıkıyorum gene tarıyorum canım öyle öyle gitti yavaş yavaş gidiyor
liyosunannesi23 Nurtube evet normal benim kızımında olmuştu.. hatta yumusatmak için losyon sürmüştüm ama oda cildini kızartmıştı. Zamanla geciyo merak etmeyin
Nurtube Teşekkür ederim herkese. Banyodan sonra yağlarla masaj yaptım ve geçti. Neden az yıkadın diye soran olmuş doktor göbeği düşmeden yıkama demişti. Bende korktum birşey olur diye o yüzden 1 kere yıkadım. Göbeği düştükten sonra 2 günde bir yıkıyoruz inşalah 🙏🙏