Nurtube Kızlar bebeğimi sadece 1 kere yıkadık. Cildi böyle pul pul kavlıyor. Normal mi nasıl geçer var mı başına gelen. Resim linkte https://eksiup.com/p/j61219852vjz
yldrm986 Nurtube canım benim bebeğini hergün yıkamalısin ve cildine nemlendirici+bebe yağı uygulamalısın neden az yıkadın ki ?
Derin2108 Çok normal CanıM bizde 28 günlük olduk ilk haftalarda o şekilde oluyor Derisi soyulup atılıyor sakın korkma bol bol bebe yağı ile veya saf zeytinyağı ile yağla bu derileri dökülüp yenileniyor Cildi bizim ayaklarımızda kaldı bi tek ufak tefek
canyarim @Nurtube olur canım benim kızımın 2 ay sürdü öyle sürekli banyo ve bebek yağıyla masaj yapıyordum geçti, her yeni doğan yavrucaklar böyle 👼💝
canyarim @Sarekus benim kızımdada vardı kafasında ben bebek yağı sürdüm bol bol taradım inçe uzun bebek tarağıyla yıkadım her yıkamamda yapıyorfum 2 hafta ya geçti dene istersen alerjisi yoksa canım,
Sarekus canyarim banyodan öncemi sonramı yapıyorsunuz geöen tarakla baya kavlattım ama hala var sürekli yapıyorum