Simgehnys Masalhanem probiyotik prEbiyotik almadan bir işe yaramıyor. Yani çoğu çocuğun 6aydan sonra geçmesinin en temel sebebi ek gıdaya geçiş. Yeşillik yiyip prebiyotik almaları. Çok yoğun yaşadım kolik dönemini o yüzden kimseye heves ettirmek istemem. Probiyotik sadece seni tuvalet konusunda rahatlatır kabızlık vs olmaz aksi halde bağırsakların gelişmesine herhangi bir yararı yok. Biz ek gıdaya geçtik be probiyotiği öyle kullandık şuan bin şükür daha rahatız. Geçeceği varmış belki sizin erken geçmiştir ama bunun probiyotik ile hiç bir alakası yok. Bilgi vermek istedim arkadaşta biz gibi her bulduğuna sarılmasın sonu hüsran oluyor çünkü
Simgehnys Cagla6060 ay ben her yoruma yazıyorum ama 6 ayı ağlayarak geçirdiğim için bilgi vermeyi kendime görev edindim şuan kusura bakmayın. Sap simplex i çocuk doktorları bazısı önerir. Ama çoğu önermez kullanım şekline bakarsanız büyük insanlarda o gaz ilacını kullanıyor en iyisi o evet. Ama bağırsak spazmı yaptırıyor çocuğa çok yoğun gaz sıkıştırıyor . Biraz daha hafif onu yormayacak gaz ilaçları var biz en çok nurse harveys in yararını gördük ama deneyerek bulacak arkadaş. Aqualine var mesela metsil falan kullanan var bize su gibi geldi ama işe yarayan olmuş benim zamanımda yazıyorlardı .
Cagla6060 Simgehnys canım aslında bakarsan hiç biri kesin çözüm vermiyor en kesin çözüm zaman ben metsil kullandım fayda görmedim Şam sipleks biraz daha iyi geldi tabi ben yanında maflor da kullandım biraz iyi geldi
Simgehnys Ikra12 şöyle yazmayın Allah aşkına ya benim zamanımda da herkes yazıyordu 3aya gelene kadar gün gün saydım . Milleti heveslendirmeyin erken geçerse şansına. Bizim 5ay 20 gün sonra geçti 9 ay süren var . Neden böyle yazıp size olanın aynısı olacakmış gibi heves ettiriyorsunuz insanlara anlamıyorum bu bağırsak gelişimi ile alakalı bir durum . Nerden biliyorsunuz sizin çocukla aynı gün gelişeceğini ben anlamıyorum. Rabbim en kısa zaman da geçirsin inşallah 🙏
Ikra12 Simgehnys Dr öyle dediği için diyor gerçekten öyle oldu bende de Dr haklı çıktı diye kusura bakma Dr un dediğine uydum
DemirinAnnesii Tugbaaucarr gaz masajları yap canm bol bol her emzirmede gazını mutlaka çıkar rezene çayı içebilirsin yaptığın rezene çayından 2 çay kaşığı bebeğine verebilirsin hatta benim doktorum içine gaz damlasını da damlat öle ver demişti ben faydasını gördüm.
Ygcdhcd Mdmr bizde asla işe yaramadı boşu boşuna o kadar para verdik aldık şimdi yarı fıyatına letgoda duruyo 😂
01esra Tugbaaucarr Kesinlikle plastik topu alıp üzerinde zıplamayı denemelisiniz.Ben öyle rahat etmiştim.
Sonikiuc Tugbaaucarr 50 günlük bebekle ağlama krizleri yaşıyorum. Bigaia use yaramadı nurse Harveys yarası. Gaz mesajları çok iyi oluyor. Bir de kucakta pispislanak var hafif tempoda yukarı aşağı getirip götürmek. Fon ve şu sesi. Ama ne yapsam da o ağlama krizi saati bitince bitiyor her şey ve uyuyor. Sadece bi tık rahatlatıcı oluyor bunlar.
tiredmom_ Birgfg uyurken de çıkarıyor mu acaba dediğiniz gibi yapıyorum uyurken de pat pat vuruyorum ama çıkarmıyor
Birgfg tiredmom_ hafiften pat pat vurarak yatakta zıplayın çıkar mesela bi memeni emdi onu çıkar diğer memeni emince çıkarmasanda olur hani uyuyorsa eğer
Brcnclha tiredmom_ ben ilk 3.5 ay kullandım sonrasında sadece biogaia devam ediyorum..biogaia zaten probiyotik biliyorsunuz
Gkcklc Tugbaaucarr 55 günlüğüz bizde öyleyiz ben banyo yaptırıyorum sıcak su torbası koyuyorum karnına ve ayaklarına biraz rahatlıyor
Duygu-66-Tumer Almanyada kimyon fitili var. Eğer türkiyede kimyon fitili yoksa, toz kimyonu çay kaşığının hafif ucuyla sütüne karıştır ver, ardından emzir yada mama ver. Birebir✌️ başka birşey deneme. Benim 2 kızımda kolikti. Doktorum demişti.
Emineec Bebeğim kolikti ilk ay gaz damlaları malesef işe yaramadı duş masaj hiçbirşey tek sakinleştiren saç kurutma makinesi sesi en hızlı konumda ıken o sakinleştirdi ve bir de kucağınızda iken suquat hareketi yani bedenimizle birlikte bebegı aynı anda hareket ettırmek Rabbim şifa versin
Raselbebek Tugbaaucarr relactaz gaz damlası kesin çözüm bebegim 1 aylik ken doktor vermişti tamamen bitirdi gaz sorununu doktoruna danışıp kullanabilirsin
Rabis_003 Tugbaaucarr cnm sana birşey söyleyeyim mi 3 aylık bebeğim doğduğundan bu yana kolik ne dedilerse yaptım ne dedilerse aldım bütün gaz damlalarını denedim maflor bağırsak düzenleyici kullandm gaz yapmayan mamalar aldım karnına masaj ayaklarına acı elma yağıyla masajlar yaptım kiraz çekirdeği denedim yani açıkcası denemediğim tek birşey kalmadı hepsi boş zamanı geldiğinde kendiliğinden geçecek artık birtek buna inanıyorum ama bir çare ne iyi gelir herşeyi deniyosn
Dilanarya Bebeğim 3 aylık doktorumuz 2 aylıkken bize nurse harveys verdi şuan hala kullanıyoruz bize çok iyi geldi 15 günlükken biogaia başlamıştık 6 ay devam edicez 2side bitkisel güvenilir
cihad_ali36 Tugbaaucarr benim bebeğimde aynıydı emziğe alıştırmakta çareyi buldum. Sakinleşmesi daha kolay oldu fakat memeye iyice alıştıktan sonra yalancı emzik ver yoksa meme reddi olabilirmiş. Ben 1 ay 20 günlükken emzik vermeye başladım bir hafta meme emerken sıkıntı yaşadık uyku aralarında emzirdim hep ama benim için önemli olan sakinleşmesiydi emzik sayesinde düzeldi şuan meme emmesinde de sıkıntı yok. 1 ay 20 gün pusetle evde gezdirdim. Sezeryanlı olduğum için baya zorlamdım