kucukkasifinannesi mmerwe çok teşekkür ederim, içimi rahatlattınız, resmen vicdan azabı çekiyorum uyuya kalıpta yediremediğimde.
Kremaininannesi kucukkasifinannesi bugün gündüz 3defa 20şer dk uyudu ne yaptıysam geri dalmadı gece de sık uyanıyor çözüm bulamadım 3 buçukta uyanmıştı oynadık gezdirdim banyo yaptırdım 6 gb yatırmak isteyince ağladı kaldırdım yeni yattı uyur inşallah
kucukkasifinannesi Kremaininannesi diş ağrısı olur mu bilmiyorum ama damağı kaşınıyor bazen, kaşıyıcılardan aldım, mutlu oldu oynuyor biraz. Herhalde rahatlatıyor.
Olimbonii kucukkasifinannesi normal benim bebegim 2 aylik dün 6 saat uyudu valla bazen 3 bazen 4-5 saat uyuyor ellemiyorum hic o acikirsa kalkip agliyo zaten o zaman yediriyorum