Merhaba, benim oğlum 4,5 aylık. Mama ile besleniyor. Erken doğum oldu hiç emmedi. Sütümde bir yerde yetersizleşti. Mama takviyesi verdi doktor. 3,5 aya kadar, geceleri ben uyanamazsam bile acıkınca uykusundan kalkıp ağlıyordu. Son bir aydır bazen uyuya kalıyorum, 7-8 saat uyuyor. Normal mi? Sağlık ocağındaki ebe, uyanıp şekeri düşüyordur dedi ama eşim azıcık mıkırdansa uyanır. Öyle olduğunu sanmıyorum. Doktor max. 4 saatte bir yedir dedi. Sizde nasıl? Normal mi sizce?