Nurumm12 Babynurse evett ben de öyle düşünüyorum mikropla yeni karşılaştıkları için ben de o civarlarda vermeyi düşünüyorum ay olarak çok erken küçük diyenler olıyor ama bence çocuk için em güzeli her açıdan çalışan anneyim de zaten
Babynurse Nurumm12 valla bende çalışacaktım sağlık sorunu kaynaklı şu an çalışmıyorum ama bunu herşeyden önce bi ihtiyaç olarak düşünüyorum ebeveyn ve çocuğu çok rahatlatıyor
Nurumm12 Babynurse evett ben de öyle düşünüyorum mikropla yeni karşılaştıkları için ben de o civarlarda vermeyi düşünüyorum ay olarak çok erken küçük diyenler olıyor ama bence çocuk için em güzeli her açıdan çalışan anneyim de zaten