Ruzgaarbeey -nuurr9206 ben boy uzaması için kullanmıştim boyuna etkisi oldu fakat istahina hiç dikkat etmedim. Sabah icirince iştah aciyormus gece yatmadan içirince de boy uzatiyormus . Ben o yüzden hep gece verdim.
Babynurse -nuurr9206 iştahını çok etkilemiyor ama az da olsa etkisi bar boy açısından gözle görülür etkisi var ama
Sevtap2020 Ben kullandım fakat yanında takviye ile öksürük şurubu olarak almıştım yemesi arttı bilemiyorum o da srbwp mi oldu
Babynurse Nurumm12 iştah için dr Fırat can öztürkün önerdiği pekmezi kullanıyorum çok faydasını gördüm öneririm reddettiği yemekleri bile yiyor şu an
Babynurse Nurumm12 benim kızım 2 yaş 10 ay sabah kahvaltıdan önce veya sonra farketmiyor 1 tatlı kaşığı veriyorum çok faydasını gördüm
Nurumm12 Babynurse benim oğlum 19 aylık ve birden iki haftadır yediği ne varsa tipine bakarak yemiyor belli başlı iki üç şey var yediği neden oldu anlamıyorum ne yapmam lazım onu da bilmiyorum başınıza geldi mi öneriniz var mı 😞
Babynurse Nurumm12 bi dönem bu oluyor galiba hepsinde yese de yemesede mutlaka önüne koyun bu şuruptan sonra benimki yemediği bi kaç şeyi de yedi ama okulunda etkisi var tabi
Babynurse Nurumm12 27 aylıkken başladı çok artıları oldu gelişimi açısından ama tek kötü yanı ilk aylar çok hastalanıyorlar
Nurumm12 Babynurse evett ben de öyle düşünüyorum mikropla yeni karşılaştıkları için ben de o civarlarda vermeyi düşünüyorum ay olarak çok erken küçük diyenler olıyor ama bence çocuk için em güzeli her açıdan çalışan anneyim de zaten
Nurumm12 Babynurse evett ben de öyle düşünüyorum mikropla yeni karşılaştıkları için ben de o civarlarda vermeyi düşünüyorum ay olarak çok erken küçük diyenler olıyor ama bence çocuk için em güzeli her açıdan çalışan anneyim de zaten