Bide ben dolap uygulamasından emzik aldım üç lu bibs bayan bı iki kere denemek için kullandık başka kullanmadık dedi iki numara emzik ama emzik sanki kullanılmış gibiydi şişmiş ve hava almış gibi bayana yazdım yok büyük gelmiştir bebeğe kullanmadım denemek için kullandım sadece diyor ama ben daha önce de iki numara aldım o kadar büyük değildi üçünü de deniyorum almıyor emzik yapış yapış gibi