Kızlar oğlum iki aya kadar emzik almadı damaklı emziği almadı neyse bibs denedim aldı hemen hoş güzel dedik malaesf neyse iki ay olmadan emzik şişmeye başlıyor ve ardinan tomurcuk oluyor baş kismi kullanılmayacak hale geliyor neyse yenisini siparis ediyorum ama onu almıyor eskiyi almak istiyor yeniyi tutturana kadar canım çıkıyor onu kullniyoruz yine eskiyor bı ay sonra bı çözüm öneriniz varmı hep yedekli emziğim. Vardır lakin eskiyi kaybetsem ömrümden ömür gidiyor ağlıyor sürekli