Zero2310 emzirdigim için kizim 27 aylıkken oldum..ardından 2 ay olmadim sonra düzenli basladi..kizim su an 34 aylik hala emziriyorum..ben her sene kontrole gittim hiçbir sorun yoktu emzirme fazla olursa bazı bünyelerde olabiliyor prolaltin hormonu nedeniyle..