Zero2310 Doktora gitmenize gerek yok bu normal bir şey. Kırkım çıktıktan sonra iki kez adet oldum kızım 10 aylık olana kadar daha da olmadım. Kızım emmeyi bırakmasaydı bu süre daha da uzayabilirdi diye düşünüyorum. Emzirdiğimiz için adet olmamamız çok normal, endişelenmeyin.