Asya17 Ne alakası var ya cidden mamaya öcü gözüyle bakan insanları anlamıyorum. Tabiki de anne sütünün yerini asla tutamaz ama olmayınca da olmuyor yani aç mı kalsin çocuklar. 2 ay sadece anne sütü verdim ve aynı bu şekilde hiç durmayinca huysuzlaninca doktor önerisiyle mamaya basladik. Şuan 3 buçuk aylık hem meme hem mama şeklinde gidiyoruz ve inanılmaz rahat ettik çocuğun tüm huysuzlugu gitti yani. Anne sütü her zaman öncelik olmalı tabiki ama yetmiyorsa da göz göre göre çocuğu aç bırakmak olur mu hiç