Asya17 Merhaba, bebeğim düşük kg doğduğu için doğduğu günden beri anne sütüne ilaveten mama veriyorum. Kg alımı diğer türlü toparlanamazdı. Süt yetmiyorsa yapacak tek şey devam sütü. Yani mama. Mamalarda bebeğin ihtiyacı olan vitamin ve değerler var. Şekerli su da ne var? Uygun dille lütfen büyüğünüze bunu iletin ve mama başlangıcını doktor kontrolünde ve doktor önerisi ile alın. 🌸🌸