Feyzus ceylanguller geçmedimi pekii gazı, bizde aşı odası çok soğuktu üşüttü dedim artık çünkü bağırsakları sürekşi gurul gurul baya baya sesli hem elimi koyduğumdada hissediyorum anlayamadım
ceylanguller Feyzus bende öyle elimi koyduğumda hissediyorum ama üşütmekle mi alakalı bilemiyorum emmeye başladı cok sukur ama mama almak istemiyo ama emincede doymuyo uyumuyo aglıyo hala tam olarak düzelmedi yani
Feyzus ceylanguller yaa nasıl oldu peki biz emiyoruz ama hala ağlıyoruz gaz ilaçları bile fayda etmiyor artık anlamadım bu aşı nasıl birşey aşı olduktan sonra çocuğun nevri döndü sabahtan akşama kadar ağlıyor
ceylanguller Feyzus yaklasık 3 saattir uyutmaya calısıyorum mesela bizimde öyle nevrimizz döndü resmen