Emine003 valla bizim her gittiğimiz doktor kafa küçük dedi ve çok korkuttular. Gelişim olarak hep iyiydi. Yani motor gelişimi erken oldu 5,5 aylıkken desteksiz oturuyordu. 9-10 ay arası normal yürümeye başladı. Nörolojiye gittk defalarca .. sonra mr çektirdik tomografi her şeye baktırdık normal çıktı. Gelişim testinede götürdük normal dedi hatta gayet iyi dedi 6 aylıkken yaptırmıştık. Normal mesela pyucağı şuan bırakması gerekir gayet iyi falan demişti. Özetle en son 12 ayda gittk 4 persentil dedi. Ve hala çok küçük olduğunu sınırda olduğunı. Neredeyse mikrosefali olduğunu fakat çocugun her şeyinin normal göründüğünü takip edilip en son 18 aya kadar bakalım gçrelim baş çevresini dediler. Böyle olup normal olanda varmış. Hayırlısı inşallah. Yani bi 10 persentili geçmesini istiyorlar . An azınsan sınırda olmamasını. Yabi büyümezse kafa mikrosefali diyecekler. 3 ün altına düşünce