Kivicik Yelizdemir malesef çok ağladı saat 9 buçuk gibi aşı oldu 15:30 dan sonra kıyamet koptu, krize girer derecede ağladı yarım ölçek calpol verdim sonra rahatladı🥺
Kpln71024 Kivicik bnde 3 30 da aşı vurduk akşam az huzursuz gibi oldu ama geçti bugünde iyi uykusu çok var
Kivicik Kpln71024 sağlık ocağındaki mi alerji yaptı? Tekrar doktorunuzla konuşun belki başka marka dener
Kpln71024 Kivicik evet kan damlası verdiler dha önce D3 kullanıyordum bunuda kullanmam gerekiyor artık dediler de alerji yaptı vucudunda kzarakllık oldu
Kelebek95 Yelizdemir bizde bugün öğlen yaptırdık çok ağlıyor ateşi çıkmadı ama ağrısı var diye calpol verdim