Sareee11 Taş gibi tutan yoğurtlarım asla olmuyor soğuktan mıdır nedir aslında evim de sıcak ama tutmuyor çocuğuma kaç gündür yoğurt veremedim tarif verir misiniz ben nerde yanlış yapıyorum ki 😔
23ygmur Sareee11 Trendyol da ısı ölçen alet var fiyatı uygun du onunla ölçüyorum çok güzel oluyo 44 derecede mayalıyorum
BebekC Ben fırına koyuyorum kendi sıcağıyla 6-7 saat duruyor orda sonra direkt dolaba (ağzını kapatmadan) 1 gün de dolapta bekletiyorum mis gibi oluyor.
BebekC Sareee11 muhtemelen. Bu arada fırını ısıtmanıza gerek yok, sütün kendi sıcaklığı yeter. Fırın kapağı ısı yalıtımı sağlayacak zaten. Buzdolabında 1 gün dinlendikten sonra kapatabilirsiniz ağzını.
busesue Sareee11 canım serçe parmağıni batır 10 a kadar say yanmıyorsa parmağın çal mayayı sonuç hiç şaşmaz yıllardır yaparim 🤌🤌🤌 taş taş
Ozgeayazmuhammed Sareee11 sicak mayalamaniz lazim eliniz hafif yanacak bende hep sizin gibi yapiyordum tutuyordu fırına atmak zorunda kaliyordum. Firini 40 dereceye ayarlayin 10 dk bekletin 5 saat kapalı kaldıktan sonra tutar
SuzanNaz Sareee11 BENDE AYNI DERTTEN MÜZDARİPTİM BU GÜZEL ANNEDEN ALLAH RAZI OLSUN ONUN SAYESİNDE YOĞURTLARIM MİSLER GİBİ OLUYOR SENDE DENE CANIM BENİM. 
Denizanasi92 Sareee11 mayanızı ve sütünüzü nereden alıyorsunuz onlarda sorun olabilir bir de ben mayayı çok koyuylrum sütle açıyorum mesela iki üç kaşık koyuyorum bol bol
Sareee11 Denizanasi92 mayayı kendi mayaladığım yoğurtlardan sağlıyodm mayalım ayırıyodum sütü de şoktan alıyorum günlük süt