eayse ben her ikisininde kullandım bebegm bebelacgoldu sevdi. Onla devam etmiştim. Şuan 11 aylık hala veriyorum. Bide aptamille Bebelacgold karsılastırmasını yaparsanız zaten içerikleri aynı. Sadece Aptamil birazdaha şekerli kalıyor. Boşuna fazla para vermeyin. Bebelacgold iyi bi mama. Birde sürekli mama değişimi yapmayın. Oda gaz yapıp bebegin bagırsak düzenini bozar. Neyle başladıysanız devam edin derim.