eayse Acilll bilgilendirme anneler Oğlum 2 ay 8 günlük oldu 15 gun kadar sütüm oldu daha sonra mama olarak bebelac vermeye başladım kiloda aldı ama aptamili dahada önerdiler bide bizim toplumda pahalıysa iyidir diye bir kanı varki insanın aklını karıştırıyor 4 gün önce aptamil 1 aldım ama çok aşırı gaz cikartiyo alttan sadece ağızdan cikartamiyo ve sürekli agliyo aynı zamanda 2 saatte 1 iki ölçek mama veriyodum bebelacda doyup uyuyodu ama aptamilde yetmiyomus gibi agliyo bebelacdan aptamile dönenleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum 2 saat önce dayanamayıp bebelac gold aldım gece uyaninca onu vericem bu arada
Kaanmary eayse ben aptamilden Bebelac gold a geçtim.Aptamil gaz ve kabızlık yaptı.Bebelacta bir sikinti olmadi
Alyask eayse aptamıl gaz ve kabızlık yapar ama yarar yanı kılo yapar bence ıkısını karıstır ver bebelac la aptamılı sıkıntı olmaz o zaman
DefneRana3881 eayse bebelac golddan 4. Ayda aptamile geçtim hiçnir sıkıntı yaşamadık bebekten bebeğe değişiyor
Moondem eayse aptamil conformil kullanmaya basladim ben agizdan cok rahat gaz cikariyor ve benim bebegim kolik asiri gazli bir bebek ama iyi geldi
eayse Alyask oğlum daha 2 ay 8 günlük karıştırma sorun yapar ki doktorlar bile çok sık mama değiştirmeyin diyor 😊 teşekkürler 😚
ayazasaf Ben evolviadan aptamile geçtim bin pişman oldum mahvoldu iyice geri dönecem bende ne doyuruyo ne iy geliyo
eayse Nurguven onu hiç denemedim ama pek iyi şeyler duymuyorum zaten suan herkesten duyduğum hip aptamil bebelac sma
emelgiray Aptamil comformil deneyin ıstersenız bızde kabızlık ve gaz yapmadı 20 gündür kullanıyoruz severek içiyor hipp de iyiymiş doktorumuz öyle demişti
eayse Miraymahramli bebelaci başından beri kullandığım için alışmışta olabilir ona ama gaz sorunu çok fazla var şimdi bebelac gold kullanıyorum
endlesslove eayse hipp kullanıyorum bende memnunum ama sanki doyurmuyor 2 saatte bir vermek zorunda kalıyorun