DarkSwan Damymom Şu an bebeğiniz çok minik, sizde zorlu bir süreçtesiniz. Loğusalık dönemi zor geçer. Muhtemelen bebeğiniz şimdilik uyukluyordur. Bebeğiniz uyurken sizde bol bol dinlenin. Çünkü 40’ı çıktığında uyumayacak. 😀 Her dönemin zorluğu var. Benim bebeğim 5 aylık, 5 aydır kucağımda. Sırtı yere değdiğinde sanki çivi dolu yatağa yatırmışım gibi ağlıyor. Kucağıma geldiğinde ondan mutlusu yok.☺️ Her gün biraz daha zorlaşacak ama siz bu döngüye alışacaksınız.🌸
Annababy Damymom Hayır. Kırkla bilmem neyle zerre ilgisi yok. Şu an iste yine her şey değişir iyileştiysen eğer. O dedikleri birbirinize alışma süreci. Eskiden ne yapıyorsan onunla beraber yapmaya çalış kırka bile kalmaz ama karamsar olup kırkmış üç aymış altı aymış beklersen bu durum geçmiyor ne yazık ki. Kilit kelime “alışmak.”
plajterligi Damymom bende aynı durumdayım 25 günlük ama bizimki uyumuyor sürekli ağlıyor ne gece kaldı ne gündüz 🥺 tarihleri bile takip edemiyorum, eve kim geldi kim gitti yemekler nasıl yapılıyor ilgim alakam kalmadı evle ve herkes 40ından sonra düzelir diyor 😓
Damymom plajterligi bana ağlarsa kırkından sonra ağlamaz uslu olur dediler ağlamıyorsa yandın kırkından sonra durmayacak diyorlar
Mervedemircetin Damymom aynen öyle oluyor sizin zamanınızdayken biz de çok zor atlattık ağlama krizleri gelirdi çokça. Şimdi 50 günlük biraz daha büyüdü tabi huy değişiyor. Şimdi de el emme huyu geldi bizim Kıza 🧿🥰😀
plajterligi Damymom valla bana hep yandın diyorlar😂 korkuyorum 40 ondan sonra bizi neler bekliyor diye 🥲 daha fazla uykusuz kalırsam sıyırabilirim, sinirlerim o kadar gergin ki eşimle bile doğru düzgün iletişim kuramıyorum
Senorita menuder orası öyle tabii, sadece kendini kandırmasını istemedim, bana da hep söylediler 40 çıksın düzelir , 3 ay olsun ,6 ay olsun , sonuç hep hüsran😃 sağlıklı olsunlar da gerisi düzelir elbet