Damymom Bebeğim 19 günlük çok zor bi süreçteyiz çevremde ki herkes kırkınız çıksın çok hızlı büyüyecek çok hızlı gelişecek anlamayacaksın diyor gerçekten öyle mi oluyor
Eminosman_dilek Damymom değişiyor canım tabiki herşeyi farklı oluyor çünkü tanımaya çalışıyor heryeri
selinkp Damymom aslında çocuk yetiştirmenin her dönem ayrı zorluğu oluyor ama zaman geçtikce siz bebeğinizin düzenine alışacaksınız oda size alışacak ve bir tık işler rayına oturmuş olacak içinizi ferah tutun
Senorita Damymom hiç bir şey değişmiyor gazı bitiyor atağı başlıyor , sen zamanla biraz toparlanıcaksın şuan zor geliyor ola bilir, ama bebeklerde değişen hiç bir şey yok malesef
Eminosman_dilek Damymom küçük olduğu için zor süreç geçiyor biraz ama 40 dan snrada ataklar başlıyor 😁
menuder Senorita duruma bu kadar negatif bakmayın, eminim sizin bebeğiniz de çok daha iyi duruma ulaşmıştır, sadece farkında değiliz bazı şeylerin. Yemi doğum yapan anneler bu zamanlarda moral duymak ister🌸
Mlk026 Zorluğu devam ediyor aslında ama Sana bağımlılığı biraz daha azalıyor. Dışarıya algısı açıldığı için anne dışındakiler biraz oyalayabiliyor
Eminosman_dilek Damymom benim oğlum 50 gün satılık yaşadı ve zor geçti uyandırması hastanede yatacak endişesi süt azlığı hamdolsun rabbime çok şükür geride bıraktık bi şekilde büyüyor Allah a şükür bugünlerimize cnım
Senorita menuder orası öyle tabii, sadece kendini kandırmasını istemedim, bana da hep söylediler 40 çıksın düzelir , 3 ay olsun ,6 ay olsun , sonuç hep hüsran😃 sağlıklı olsunlar da gerisi düzelir elbet
menuder Damymom değişiyor çok güzel oluyor merak etme canım ☺️ aşırı zor bir çocuğum var rüzgar esse ağlar ama büyüdükçe bizi farkettikçe ve etrafı tanıdıkça farklılaştı 40ındam sonra başlayan süreç git gide daha da hızlanıuor bi bakmışsın beraber oyun oynuyorsunuz gülüp eğleniyorsunuz 🌸
DemetF Damymom 40 i cikinca degismiyor belki daha uysal olabilir ama zorluklar buyudukce daha artiyor tek farki sen alisiyorsun korkularin tutuşun yikayisin vs bunlar pratiklesiyor o kadar 🤷🏻♀️
Bbannesi Damymom zamanla sen alışıyorsun canım, çocuk da büyüyor tabi dertleri de değişiyor o yüzden hiçbir şey kalıcı değil gözüyle bakk, biz 8 aylığız çok güzel uyurdu son 2 aydır uyumuyor mesela
kahvesever93 Damymom Sende onun dilini çözüyorsun anlıyorsun işlerin kolaylaşıyor ama huylu huyundan vazgeçmez bacım😃