ozgennk Alpaslan_annesi ilkini bexero oldu tek doz, diğer ikisinin ne olduğunu bilmiyorum daha sonra tekrar var mı bilmiyorum mesela bu menenjit aşılarının zamanlarını Nasıl oluyor kaç doz oluyor karıştırıyorum artık 😅
Alpaslan_annesi ozgennk Evet yaşından önce farklı yaşından sonra farklı başlatıyorlar herkes kendine uygun planlama yapiyor sanırım 😀
Denizmooom Alpaslan_annesi 13.ayda ikisini yaptırdım zaten ateşi bexesaro yapıyor yaparsa eger nimenrix cok yapmıyor