Takipli oldugumuz ebemiz ile 1 yaşından önce çok fazla aşı olduğu icin ( rota da dahil) menenjit aşilarini 1 yaşından sonra yaptırmaya karar verdik ama bana 13. Ayda hem nimenrix ve bexero 1 er doz yapılacağını söyledi. Yani ikisi birden çok ağır gelmez mi bu şekilde ikisini bir yaptıran var mı varsa sonrasında çok yan etkisi oldu mu?