motheroftwoangels ahah ya bende hep ödem diyorum ama şuan fark ettim ki gerçekten ödem var 😂😂40 mız geçti ben hiç regli olmadım ama sanki kiloda biraz fazlam varmış gibi hep hissediyorum herkes com iyisin desece kendimi böyle görmeye alışık değilim 😂😂😂