ikibebedublekahve nasılsın verdim anlatayım cano
İlk bebek ya hani acemiyim bide çok pimpirikli aman aman. Asel ağlar Sibel koş diye diye aaa Bi de baktım zayıflamışim👀
İlk bebek ve tek başıma çok yorucuydu İlk defa ameliyat oldum canım çok açıyordu stres vs derken biraz etkilendim tabiki eşim sürekli il dışında ben evde tek o şekilde oldu. İkinci bebegimi kendj memleketimde doğurdum canım anam sagolsun el bebek gül bebek baktı bize kızım 4 aylık oldu haliyle rahatlık kilo aldım biraz 🤭