Nkht2705 3aylikmis ama yani kasik mamada olmaz 4. Aydan sonra cunku. 6.ayi doldursaymis hipp ile iyi olurmus enazindan ek gida kasilk mama bisekilde tamamlardiniz oteki markalardan da olsa .yani aptamil sanki daha guvenilir gibi. Benim oglum 7. Ayda hipp 2 yi istemedi o yuzden hepsini denedik smilacta uygun geldi zaten kasik mama yogurt elma biseylerde yiyordu . Ama 3.ayda smilac alirmiydim bilmiyorum. Aptamil yine daha guvenilir geliyor. Eczaci arkadasimda demisti aptamilde cok calismalar yapiyo icerikle ilgili diye.