Hudanur38 sormayın. Dün 2 dk mamasını yapana kadar arabasında ağladı neymiş kendini yirtmis alma dememe rağmen kucakladı aldı. Eşime bugün dedim işine geldiğinde biz trenle giderken kızlar aglardi derdi çok biliyorsa kendi coxujlarini sustursaymis aglatmasaymis dedim.
Akşam birde eşime benim dedikodumu yapıyor duydum çocuk ağlıyordu vs vs. Eşimde o annesi daha iyi bilir dedi. Odaya dalacaktim dedim siktir et değmez muhatap olmaya