Öncelikle doğurduğumuz çocukların bize ait olduğunu bildirin hissettirin onlar sadece ama sadece babanne kilosu boyu cinsiyeti saçı dişi ilgilendirmez fikir söyleyebilir ama senden izinsiz gıda veremez işte tırnağını bile kesemez o kaynanın poposunu keserim ben netimdir benimde kaynanam var içlerinde olsa gerek ilk lohusalıkta tazzikli süt yaşıyordum bu sebeble boğula oluyordu oğlumda kalkmış ama aç bu cocuk dedi senin karnın aç galiba dedim sütt tazzikle geliyor nasıl aç kalsın çocuk gazı var diyip aldım kimseye vermedim herşeyi ile ilgilendim sezeryan ile olduğum halde kimsede kalmadım kendi evimde kaldım aç kaldım lohusalıkta ama minnet etmedim paşa paşa söyledim dışardan yemeğimi. Sırf onlar içlerindeki ego ile tatmin etmelerine izin vermedim şimdi bana sorar altına krem sürüceği vakit bile gözümün önünden ayırmam cocugumu seviyorlar ilgilenirler inatla su ver dediler vermedim çünkü tamamen anne sütü içiyor oğlum ve doktorumuz gerekli değil dedi kendi kızının sütü gelmediği için mama ile beslemişler mama içen su içer kural budur ve erken ek gıdaya başlar benim bebeğim 4 bucuk aylık ve aynı şeyleri bana söylemişti bende net bi şekilde cevap veriyorum susuyorlar bu arada rızkı veren allah sütmüş mamaymış kafasında olan bi insan asla olmadım. Çevren bu şekildeyse net olucaksın istemiyorum bitti gitti benim bebeğim saçlı doğdu herkes keselim diye sıraya girdi istemiyorum dedim neden dediler böyle istiyorum benim için sakıncası yok dedim. Konu kapandı herşey sizde bitiyor benim bebeğim maşAllah subanAllah 4 ayn26 günlük 9 kilo 65cm allahıma bin şükürler iyi ve diğer bebeklerinde iyi olması için hep dua ederim çünkü annelik yüreği .. cok sinir oldum ya pasif kalışınıza..