gurbet_gelini12 her gün tartılınca sanki fazla bir sonuç görmemiş gibi oluyor ve diyeti kolay bırakmaya sebep oluyor .
Ben diyetisyene giderken evde de tartım olmasına rağmen sadece diyetisyenime tartılırdım.
Unutun tartıyi maksimum 15 günde bir tartılmaya çalışın.
Diyet ve spor düşünün sadece .
Hızlı ve ekran karşısında yememeye çalışın.
Diyetisyenim beni aynı zamanda psikoloğa da yönlendirmişti ve bana yemek yerken beynine tokluk hissi gitmesi için 45 dk sürsün ve ekran karşısında asla yeme demişti.
Bi de bu şekilde deneyin.
Internetiniz varsa leslie ve zumba kessinlikle tavsiye ederim.
Bir ay sonraki sonucunuz muhteşem olacaktır