Pol34 Musabnannesi o linklere tıklanınca komisyon alıyorlar sırf dikkat çeksin tıklansın diye öyle yazanlar var
1anne2cicek Musabnannesi doğrudur tatlım sosyal medya kullanmıyorum hic birinden haberim yok o yuzden 😂
uyanancirkin Musabnannesi evet yeni hesap oluşturman lazım ama ödemeyi trendyolda kullanmadığın bi kartla yapman lazım. Ben deniyim dedim eşimin hesabıyla kart aynı oldupu için hesabı bloke oldu 🤣🤣
Musabnannesi uyanancirkin ayyy iyiki buraya sormuşum 🤣 yoksa bende aynısını yaşardım🙈 kurtardınız mı bari çok geçmiş olsun
1anne2cicek Musabnannesi bekarken bende de hepsi vardi 2 bebeğe karıştık artık ona vakit ayiracagima çocuklarıma ayırırım diyorum yüklemiyorum 😂😂 kendimi böyle teskin ediyorum
uyanancirkin Musabnannesi yok bacım uğraşmadık bile 🤣🤣 alacağı birşey varsa bana atıyor ben alıyorum nasıl olsa 🤣
Musabnannesi 1anne2cicek valla en iyisi bende de 1 tane var 4 aylık sürekli ilgi istiyor giremiyorum bende 🤣
Aliveannesiiii Musabnannesi o çok eskiden oluyordu artık her hesaba özel numaranızı istiyor. Yani eşinizin üzerine hesap açmadıysanız onun mail ve numarasıyla hesap açıp kullanabilirsiniz kuponunuzu.